En ursäkt, tack!

Jag blir så sjukt irreterad när någon bara börjar skriva till en och låttsas som ingenting har hänt. Efter ett bråk. De du skrev till mig gjorde så ont i mig så jag förtjänar i alla fall ett förlåt!! Du ska inse att du har gjort fel..

Jag saknar dig det gör jag, men de du skrev var inte okej!
Så jag ska ha min ursäkt..




Sen en annan sak som jag irreterar mig på så sjukt mycket är hur kan man bestämma att man ska ses, och sen inte äns höra av sig. De har gått 4 dagar sen.. Trodde du hade mognat sen förra gången men tydligen inte.
Jag har i alla fall stängt min dörr för dig.
Du lekte bort något bra igen!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0