Fest för Rebecca och Angelica !

Denna helg har bestått av jobb och fest. I fredags så jobbade jag sen när jag kom hem blev det mysmiddag med familjen o film. Lördag så jobbade jag morgon/dag sen på kvällen drog jag till Uppsala där vi skulle fira Rebecca&Angelica som hade fyllt 20år :)
Blev väldigt stressigt när jag kom dit, hade en timme på mig att äta o fixa mig innan allt folk skulle komma. Och nej jag hann inte! Blev klar kl 7 typ, så två timmar ungefär. Blev tvungen att locka håret för var verkligen inte min hårdag. Men tillslut blev det bra och festen kunde börja.

Dem ville att de skulle bli lite känsla av när man var liten så blev bål, ballonger och fiskedam. Där vi fick lite godis och en liten flaska jäger, mumsigt! De tackar vi för :)

Det bjöds på massa chips, ostbollar och salta pinnar. Blev en kväll fylld med alkohol, musik, skratt kort spel. Hade en riktigt bra kväll tills vi skulle dra ut. Alla var sjukt taggade på Saluhallen. Stod i kö i 30 min sen kom vi självklart inte in. Vi var inte födda 91, fett irreterande. Satt att vi alltid brukar komma in + att våra vänner är där inne som var 19år men det brydde dem sig ju självklart inte i. Vakten sa att vi skulle testa andra kön, allstå då kan han väl bara släppa in oss. Stod där i 20 min då vi förstog att vi inte skulle komma in så vi sket i det. Alla splitrades tyvär. Skulle dra till BJ men fick höra att de var 23 o vi pallade inte två i ännu en kö så vissa drog till Harrys o vissa till terrasen. Var så sur så beställde en cider direkt. Var där i 20 min tills alla tröttande för de var för mycket folk. Drog hem och där satt vi o pratade, spelade spel och hade de trevligt bara.

Men förutom de sista så var det en lyckad kväll :) <3


    
Tog inte så många bilder.
Nu till Becca´s
   


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0