Jäkla knä!

Ni som känner mig vet att jag har haft problem med mina knän i många år. För några år sen så fick jag ett val av min läkaren. Antigen spelar du fotboll eller dansar?! Du kan tyvärr inte göra båda, helst inget av dem men du får välja. Och jag valde dansen för de är mer något som ja brinner för. Hade ändå redan tappat lite intresse för fotbollen så då kunde ja lika gärna sluta med den.

Sen har de gått upp o ner genom åren, har alltid haft ont när ja ansträngt mig eller gått för mycket. Kan ha hänt att knät har låst sig när ja gått eller något. Har till och med inte äns kunnat suttit på knät eller lutat mig mot ett bord utan attt de inte gjort ont. Har jag suttiti på toaletten så efter ett tag så har de hänt att jag knappt kan resa på upp pågrund av att knänan varit böjda ett tag.

Men inte haft ont dygnet runt men i söndags så gjorde jag illa mig på träningen. Knät böjde sig framåt på något sätt o vek sig. Gjorde skit ont i hade svårt att röra mig efter det. Dagarna gick och de blev bara värre o värre, då hade ja ont dygnet runt.

Åkte till sjukan i onsdags o kändes som hon inte trodde på mig. Kände på knät lite o skrev ut inflamationstabletter till mig och sa mest att hör av dig om 2 veckor om de inte blivit bättre. Sen ännu en läkare som sa : Ja du kanske kommer få leva med det här. Sen gjorde du ju ändå en operation för 4år sen som inte visade något.
MEN HALLÅ, 4år sen. Mycket kan hända på 4år. Sen trööttnat på att höra att du kommer få leva med det här, ingen vet vad som är felet. Men tror inte dem har gjort allt dem kan, känns inte så i alla fall.

Käkade medecinen i två dagar, tyckte inte att de hade hjälpt någonting alls. Tredje dag fick jag allergireaktion(stavning?), började klia inne i fingrarna och tillslut fick jag utslag på benan o händerna.
Så ja det var den medecinen, vist hade inte hjälpt än men kanske skulle gått några dagar men spelar ju ingen roll för kan ju ändå inte äta dem längre:/

Så ja i veckan så tänker jag ringa en annan läkare för måste ha hjälp med mitt knä !



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0