Min solstråle!

Finner inga ord hur mycket jag älskar dig eller hur mycket du betyder för mig. Du gör så mycket för mig fast du inte vet om det. Du gör mig glad när jag inte är glad, du får mig alltid att le. Behöver bara kolla på korten på dig så får du mig att le.

Skulle kunna göra allt för dig. Skulle aldrig tillåta att något skulle hända dig. Du är min guddotter, min brorsdotter och min lilla busa. Du är mitt allt..

Kommer alltid att finnas och ställa upp för dig, kommer aldrig någonsin svika dig.

Vet inte hur jag ska förklara hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dig men jag hoppas du vet om det. <3




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0