Mys fredag !

Igår så åkte jag med min Bror hem. Åkte o handlade och hämta Meja på dagiset.
Var sån härlig känsla när du såg mig komma där. Stort leende på läpparna, höll ut armarna och ville bara hoppa ur stolen. Sånt värmer..

På kvällen blir det god mat och massa mys.. Något jag verkligen behövde.. Saknat hela familjen så mycket <3

Meja och jag hade en liten stund med fotografering. Hon hängde på och ville va med på kort hela tiden med mig. :) Du kommer bli som din faster du, min lilla älskling :)

Sådan faster sådan meja, hihi^^





Idag har jag inte gjort så mycket alls, följde med brorsan o dem till strängnes en stund. Åkte hem sen åkte o handlade med familjen. Hem, bakade tårta tills imorgon. Sen har jag bara slappat hela kvällen. Försökt att hittat på något men alla verkar va så tråkiga, eller ingen som svarar :/ Skulle egentligen åkt till Uppsala o gått på fest hos Joakim, men ingen som var sugen på att följa med sen hade jag inte orkat tagit mig iväg pågrund av knät. Så blev en skön hemma kväll fast jag hade önskat att de hade blivit lite roligare kväll.

Imorgon fyller min älskade mamma år.. Blir middag med Brorsan,Marielle + barnen sen självklart mamma och nasr o jag :) Mysmys :D <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0