Nutrilett !

Senaste tiden har jag varit jätte pepp på att träna o gå ner i vikt. Vill även minska min magsäck, allstå inte operarar mig utan börja äta mindre och kanske börja på någon diet.
För ungefär två år sen så slutade jag dricka läsk, inge godis eller chips och de hjälpte. Gick ner massor i vikt men började tyvärr äta godis o chips ibland men inte läsk för var ifrån de så länge så tycker de är väldigt äckligt, speciellt cola som jag älskade förut. Kan inte äns dricka en drink med cola i för de är så äckligt.

Mammas förra dietist(stavning) sa att om man vill unna sig själv med något så ska man äta popcorn eller salta pinnar. Och de känns ju skönt för jag älskar popcorn haha..

Så jag funderar på att börja äta/dricka Nutrilett. Skippa frukost eller lunch o ta någon shake eller så.
Det är inte så att jag inte trivs med min kropp utan vill bara gå ner lite i vikt och självklart bli mer vältränad.

Om ni vill veta lite var nutrilett är o gör så hittade jag en bra förklaring på deras hemsida:
Nutrilett är inte någon mirakelkur. Det är du som kommer att göra jobbet, men Nutrilett finns som ett stöd för dig. Tanken är att du efter din diet med Nutrilett ska förändra din livsstil så att du inte går upp i vikt igen. Nutrilett är ingen snabb lösning. Men Nutrilett kan hjälpa dig till en snabb början på din viktresa, och det kan vara väldigt motiverande.


Jag vill gå ner ungefär 5-6kg för att uppnå min målvikt. Och vist det är inte mycket alls. Men sen vill jag bli mer vältränad som jag skrev tidigare och nyttigare.. :)


Har ni gått eller går ni på någon diet? Och någon ni tycker är bra eller dålig ? :)
Har ni några tips på vart man kan köpa dem billigaste någonstans, affär, hemsidor?:)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0