Sällskapssjuk - Tillslut kom André o Sandra :)

Idag har jag varit extremt uttråkad och sällskapsjuk men ändå så trött i kroppen så jag inte orkat gjort något. Först på dagen var jag tvungen att åka till affären o köpa salva till tatueringen sen fick jag något sprutt så jag började rensa mina kläder. Kände att de var dags. För de första så var en del för litet, fanns inte plats sen vissa kläder jag inte använt på länge. Viste att de skulle bli svårt för mina kläder är mitt allt. Men det gick ganska bra för att vara mig. Blev en papperskasse full med kläder som jag ska ge bort eller kasta.

Orkar inte rensa båda gaderoberna så det är en kvar som jag får ta någon dag när jag orkar. Men de var framsteg i alla fall :)

Sen på kvällen så kom André o Sandra över en stund. Skulle fika o fira mig lite. Gulliga som du var så hade dem köpt en present till mig. Fick 4 skit snygga shot glas, tack så mycket :D<3

Sen efter dem drog har jag inte gjort någonting alls, tråkat som fan.
Men imorgon blir de att slänga in en hårfärg i mitt hår för börjar se förjävligt ut nu, sen blir de att fika med jocke :) På kvällen kanske jag ska träffa André o Sandra igen. Bra dag de :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0