Sjukhus dag 2!



Klockan ringde 05:30 i morse, och vist var jag sjukt trött men kändes typ som kroppen var van efter skoltiden för var ändå inte så jobbigt att gå upp som att gå upp kl 9 typ. Men ska ju inte säga att jag skulle vilja göra det varje dag men det gick ganska bra fast jag sov 5 timmar typ.

Därför jag gick upp tidigt var för jag lovade mamma att följa med henne till sjukan. Tyckte synd om henne att hon skulle behöva sitta där två timmar själv innan läkartiden.

Det tog 1h och 20 min att komma dit. Väntade i 2h och 10 min innan hon kom in til läkaren. Och fanskapet ville bara prata lite så mamma var där inne i 10min. ALLSTÅ HALLÅ?! Kunde hon inte bara bokat in ett samtal istället för att vi skulle behöva sitta där så länge för hon skulle fråga hur mamma mådde, vad tror du själv?
Ja så då fick vi ju sitta där i 1 timme till innan bussen gick.
Så ovärd dag, och så irreterad på läkaren. Så tur att jag följde med mamma så hon fick sällskap :)<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0