Sjukling!

Vet att jag inte skrivit på några dagar nu, men varit sjuk i snart 1 vecka så inte haft ork att skriva. Eller sätta mig vid en dator, har varit inne på mobilen hela veckan o gillar inte riktigt att blogga ifrån mobilen..

I helgen så jobbade jag fast jag var sjuk, inte bra. Men kände att ja verkligen behövde pengarna.. Skulle dock inte gjort de för blev bara sjukare efter helgen och inte kunnat jobbat på hela veckan :(
Hatar o ringa o sjukanmäla mig, men vad ska jag göra när man mår dåligt?!

Måste försöka göra allt för att bli frisk tills i helgen då jag, Sara & Elin ska ha 20årsfest tillsammans. Sätt fram i mot de länge så ska fan inte missa den pågrund av att jag är sjuk. Så bara hålla alla tummar ni har för att jag ska bli frisk :)
Till och med Elin har gått o blivit frisk så får hoppas att hon oxå är bra tills dess <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0