Sömnlösa nätter

I natt fick jag inte sova någonting alls typ. Eller inte fått sovit någonting på många nätter pågrund av min hosta men i natt var de hemskt. Hostade tills jag nästan spydde och varje gång jag hostade så kändes de som jag tappade andan. Jag har astma så de här blir dubbelt så jobbigare för mig. Min medecin och hostmedecinen hjälpte ingenting, så låg vaken till 4 i natt tills jag äntligen somnade.

Har nog inte hostat såhär mycket på länge, lite läskigt med tanke på att de kändes som man inte fick nå luft. Så vi får hoppas på att jag får en natt med massa sömn i natt,jag är trött och har inte börjat hostat än men ska inte säga för mycket.

Men tänkte ge det en chans så ska krypa ner i sängen nu, god natt på er!
PussPuss


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0