Sommarkvällar!

Längtar efter sommar, känner att den kommer bli riktigt bra.

Först börjar vi sommaren med deadmau5, sen midsommar sen Peace and love :D

Sen får vi se vad som händer resten av sommar, men ska se till att de blir många grill,spel och badkvällar, massa fest. Gå i sommarskor med korta byxor ett linne o glasögon. Fan vad härligt..

Sen kommer de självklart bli massa jobb oxå men det är inget jag ser fram i mot.


Lite bilder ifrån förra sommaren, som ger mig massa minnen.

STUDENTEN


REAGGE FESTIVAL I ENKÖPING


MIDSOMMAR




PEACE AND LOVE


TORG FEST I ENKÖPING

GRILLBUFÉ MED NIKLAS,VIKTORIA OCH ADAM


ELLI 29ÅR (dock ingen bra dag)


EN HELG UTE I BRÅTORP



MAMMA O JA HADE NÅGRA VÄNNER HEMMA DÄR DE BLEV LITE MYCKET AV DE GODA


IDA KOM PÅ BESÖK


PERSONALFEST

GRÖNALUND


KRÄFTSKIVA



Sådär nu orkar jag inte lägga upp mer kort, men hade en bra sommar förra året men denna ska bli bättre:D Fast blir lite svårt med tanke på att studenten var förra året, hihih.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0