Sjukhus, dag 1!

Igår var jag till läkaren igen.. Min smärta har varit sjukt hög senaste dagarna. Fick min husläkare som tur var. Det var inget allvarligt med knät men han sa att det var en utsträckning i senan/ledbandet och typ muskeln. Och han sa att det kunde göra jävligt ont, så ja tack jag vet!
De kunde ta upp till 4 veckor till innan smärtan gick över och enda sättet nästan att de ska bli helt bra, var att gå till en sjukgymnast.Men fick en annan medecin nu med tanke på att jag fick allergi av den förra. 

Så jag hoppas verkligen smärtan går över snart för orkar inte. Just nu kan jag inte äns böja på knät för det har totalt låst sig. Så ska väl ringa på måndag o försöka få en tid.
 Men ska iväg o jobba imorgon så får vi se hur de går då :) 


På med myskläder ! ^^


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0