Ännu en trevlig kväll!

Efter ett träningspass och en början av en tråkig kväll så åkte jag ut med Adam, Viktoria och Jonas ännu en till kväll och kollade på tatueringar. V&A ska göra en varsin snart, blir så sugen själv som jag bland annat skrev i förra inlägget.
Efter de har vi mest åkt runt, jag försöker lära mig att inte bli så åksjuk o rädd när dem åker runt o slirar&hoppar, gick bättre idag än i söndags men de tar nog sin tid innan jag kommer vänja mig om jag någonsin kommer göra de, haha..
Men hade en trevlig kväll i alla fall! :)

Så glad att vi har börjat umgås mer o mer, saknat dig! <3

Nu sitter jag här i sängen o ska snart gå lägga mig. Fryser satan bara, så hade inte tackat nej till sällskap, hehe. Så ska väl tvätta bort sminket, borsta tänderna sen krypa ner i min sköna säng o hoppas att de går något bra på tv nu!

Imorgon blir de gå upp tidigt, eller ja kl: 11 ^^ Ner till arbetsförmedlingen o fixa CV och lite annat smått o gott ;D 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0