Beslutångest, vad ska jag välja?


Jag har extremt svår beslutångest just nu. Jag vet inte vad jag vill dansa nu den här terminen. Jag vet inte om jag ska fortsätta i Uppsala eller byta till västerås.

Blir de Uppsala så blir de StreetJazz men tyckte inte att jag utvecklades där och då blir de mycket billigare för mig när de gäller busskort men inte med dansklassen.
Väljer jag Västerås så vill jag dansa Dancehall och street men just street finns de inte eller de finns men då ingår hipp hopp, breaking och popping och de vill ja verkligen inte dansa så funderade på modernjazz oxå men jag vet inte. Klassen är billigare där men blir dyrare med busskort men tar jag modernjazz o dancehall så kan de bli billigare för dem klasserna är på samma dag men vill ju dansa streeet så ja jag vet inte hur jag ska göra?! + att jag har problem med mina knän & de är väldigt mycket knän på Dancehall men de verkar så kul så vet inte om jag ska chansa och se. Funkar de inte får jag sluta efter sommaren.
 Men börjar bli väldigt stressad för måste anmäla mig den här veckan.

Så ja vi får se vad som händer, måste tänka på mitt jobb oxå men har hört ifrån en kompis som dansar i västerås att de är jätte bra där så jaa ?!


Saknar min förra dansgrupp, Ag ShowAcademy<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0