En dikt skriven av mig!

En man får dricka och blir berusad
En flicka får kämpa sig igenom det 
Flickans familj får se flickan bli ledsen


Mannen förstår inte vad han orsaker
Flickan försöker hjälpa och förstå varför?
Familjen söttar

Mannen fyller glaset igen o igen
Flickan önskar att hon aldrig hade förlåtit
Familjen önskar desamma!



Flickan orkar inte längre att hindra mannen att ta det dära glaset.
Mannen säger god natt o inser att han har förlorat de han älskade mest.
Familjen önskar att mannen en dag inser.

Av: Linda Eriksson 23/1
En dikt som jag skrivit ur mina egna tankar..



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: angelica

I photoshop! Klicka fram Animation också har du två, tre bilder som du sedan placerar i rutorna. Haha känner att jag är sämst på att förklara men googla, det finns säkert massa step by step förklaringar! :)

2012-01-24 @ 10:44:04
URL: http://wrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0