Galna&roliga minnen!

Idag vaknade jag ganska sent som vanligt typ. Skulle gått ner på stan me Viktoria egentligen o växla pengar men hon fixade de själv. Men tänkte att jag kunde gå hem till henne ändå o umgås lite. Gick väldigt snabbt att gå ner till stan. Var bara hon hemma så vi satt o snackade lite och kom in på gammla minnen. Vi har ju en del. Så härligt att prata om de ibland. Alla killar, fester, galna kvällar o allt roligt vi har gjort genom åren. Har alltid haft så kul med dig och så glad att vi fått upp kontakten nu igen. Så mer minnen ska de bli, älskar dig gumman. Alltid du o jag :) <3
Sen lite senare så kom Adam o Jonas dit, så blev snack, film och sen beställde vi hem pizza. De var trevligt som alltid :)

"Bild ifrån kreta 2007"
Sen vid halv 8 drog jag o tränade med Lollo, ett aerobics pass. Gick åt helvete, hängde inte med alls o kände som jag aldrig i hela mitt liv har dansat. Ett dåligt pass helt enkelt. Sen fick jag ont i hjärtat o blev svimfärdig så fick avsluta lite tidigare. Allt de här kan bero på att jag snart ska ha tjejvecka o då brukar ju allt kunna gå åt skogen. Så tyckte de var skit tråkigt självklart men får testa på en annan gång då ja är piggare o inte på ett helvetes humör haha..


Sen idag fick jag äntligen prata med min saknade vän Sara. Saknat att prata med dig, var så länge sen o hade så mycket att prata om. Som jag sa är så rädd att förlora dig o alla andra men de är väl en fas just nu att vi alla har mycket att göra om dagarna. Så de blir väl förhoppnings bättre snart. Men äntligen nästa vecka så ses vi :D <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0