Jag är tillbaka!! :D

Första inlägget på 4 månader, inte skrivit något sen den 28 augusti eller skrev ett minnes inlägg. Haft en lång blogg paus. Vissa dagar har jag känt att jag velat skrivit men endå inte för har inte vetat vad jag ska skriva men nu är jag tillbaka!! Känner att de skulle va kul att börja skriva lite, kanske inte varje dag men några gånger i veckan i alla fall.

År 2011 var ett händelsrikt år. Hände massa roliga och lite mindre saker. De var ett riktigt bra år men känner på mig att de här året kommer bli lika bra om inte bättre. Känner att de är mitt år, redo för nytt jobb, kanske hitta kärleken o bara leva livet. Vist de kommer säkert bli tråkiga saker som nästan alltid händer men de hör till, bara tänka posetivt och tänka att allt löser sig. Säger inte att jag kommer bara skriva posetiva saker men jag ska försöka i år att så länge jag har min familj o mina vänner så kommer jag klara allt!

Förra året var endå en av dem bästa åren i mitt liv men även ett av dem mindre bra. De bästa var att jag tog studenten, de var den lyckligaste dagen i mitt liv. En av dem mindre sakerna som var bra är att jag gled isär med många vänner, tappade kontakten och gick vidare åt olika håll. Väldigt tråkigt men sånt händer. Men de här året så ska vi ta vara på varandra och inte släppa taget. Träffa nya människor som jag ska se till att behålla och inte tappa kontakten direkt.
 Sista dagen på 2011 var en bra dag, ett bra avslut på allt som har hänt. Firade nyår med mina närmaste vänner, blev middag massa skratt, spel, prat och fest sen tolvslaget vid slottet. Ett perfekt avslut på de året.
 


Detta har hänt 2011:
- Hade de tufft i skolan
- Inlagd på sjukan
- Blev interjuvad av tv4.
- Ställde ut en av mina fotografier på ett hotell i Uppsala
- Åkte min första kryssning
- Hade en sjukt bra studentskiva
- Tog studenten
- Åkte på min första festival- Peace and love
- Blev kär men blev även sårad
- Träffade nya människor
- Min älskade&saknade vän kom och hälsade på"IDA"
- Åkte till Örebro och träffade Carro som jag inte träffat på 3år?
- Träffade Henri en kompis som jag känt i 7år men aldrig träffat
- Min mamma gifte sig
- Köpte en ny telefon
- Blev rödårig
- 2 av mina vänner fick en bebis
- Haft dansuppvisning

Förra året hände de mycket saker jag aldrig kommer glömma och vissa av dem sakerna kommer aldrig hända igen eller kunna bli bättre. Så de var nog ett riktigt bra år ändå men som jag sagt de här kommer bli riktigt bra de med.

Jag är helt enkelt pepp på de nya året, men tar dagen som den kommer !

Och de har redan börjat bra :D


 

Ps: Bilden på sidan står de att jag är 20år men fyller inte de fören om 1 månad men viste inte om jag skulle orka göra om bilden då. Så skrev dit de nu istället så alla vet :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0