Jobb, sen mysmiddag!

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, vaknade innan klockan ringde. Istället för frukost så blev de lunch så jag inte blir hungrig sen när jag ska börja jobba, blev lite tv sen åkte musiken på. Blev att plocka in tvätten och bädda rent i sängen. Alltid så skönt att komma hem, duscha och sen lägga sig i en ny bäddad säng ^^

Ska snart iväg o jobba 15-19, sen efter det blir det hem och äta middag med hela familjen. Brorsan, Marielle och lilla meja kommer och äter med oss ikväll, mys. Har saknat min lilla älskling och självklart hela familjen <3


" Har inga nya kort på bus och mej så får bli en gammal bild :)"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0