Middag hos André och Sandra :)

Ops två dagar sen jag skrev.. Men har inte hänt så mycket på två dagar ändå..

Igår på dagen så var jag bara hemma mot kvällen tog jag en promenad ner på stan och solade lite. Sen efter de gick jag o tränade i 1 timme & 30 min ungefär. Känner mig riktigt duktig som gick iväg och tränade helt själv igår. Brukar kunna skita i de men känner mig riktigt taggad på att komma i form nu så :)



Idag har jag bara tagit de lungt, sov till nästan halv 1. Men var behövligt för somnade sent i natt pågrund av huvudvärk och tandvärk :/
Ikväll ska jag till André och Sandra på middag. Var så länge sen vi sågs så han ville bjuda över mig på middag, trevligt :) Har aldrig riktigt pratat med hans tjej, Sandra heller så blir kul att äntligen få träffa henne. Fast dem vart tillsammans i 6 månader, lite skamligt. hehe..


Har ingen hel bild men såhär ser jag ut idag i alla fall :) 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0