Min helg i ord !

Som jag skrev i mitt senaste inlägg så var jag hos André och Sandra på middag. Blev kortspel, sen kom även deras vän Fredrik dit"om jag minns rätt", sen åkte vi till Västerås och spelade bowling. Och jag kom självklart sist, som alltid. haha.. Ja är bättre på att spela när jag har druckigt o när alla andra har druckigt. haha
Efter det så drog dem ut på krogen och jag hem, skulle upp o jobba dagen efter o pallade inte vara bakis.

Första gången jag träffade Sandra, eller som jag pratade med henne. Och hon var verkligen en toppen tjej, riktigt snäll och vi klickade direkt. Någon som jag skulle kunna umgås med utan André oxå. Inget illa André ;) haha. Så glad för hans skull att han har hittat en sån fin tjej. Ta vara på varandra:)


 I lördags jobbade jag först på dagen slutade vid 3. Drog hem duschade, åt och sen drog jag iväg till Uppsala. Blev fix hemma hos Rebecka, drack där lite sen kom hennes vän Zack dit. Vid 10 drog vi vidare till Gottsunda och drack hos någon kille där. Sen vidare till stan träffade Joakim en stund, stod och pratade lite grann sen drog han hem och jag mådde dåligt, hade jätte ont i magen o ryggen så hann med sista bussen hem som tur var :)
Adam min fina vän kom o hämtade mig vid stationen o körde hem mig, Tack så mycket! :)




I går så tog jag det bara lungt, åkte till Uppsala och hämtade mina saker som jag inte hann ta med hem på natten. Mamma och Nasr körde mig så slapp jag ta bussen, tack :)<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0