Saknar något!

Jag saknar något, något som jag inte haft på länge. Äkta Kärlek!
Tröttnat på att flirta runt på krogen & bara hitta någon för en kväll. Eller de dära att man är kära i varandra men den ena vill inte ha förhållande. De har jag tröttnat på..
Vist dem som känner mig vet att jag gillar att flirta, är en flirtig person av mig som dem säger. Och vist de är kul men känner att de är dags att hitta någon. Inte bara för att ha men att få dela allt det dära med.
Ja ni förstår hur jag menar!

Nackdelen är att jag ibland blir så blyg&osäker och ibland blir de helt tvärtom beroende på situation men de ska jag försöka förbättra med tiden:)

Men som jag alltid säger man ska inte leta efter kärleken den ska bara komma. Den kommer oftas när man minst anar det :)


Foto: Linda Eriksson




Den sanna kärleken liknar en cirkel, och en cirkel har inget slut


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0