Semesteransökan

Idag vaknade jag vid 9 och fick lite panik, kolla klockan började fundera på vad de var för dag, varför inte klockan hade ringt och sen kom jag på att jag inte började fören vid 4 så jag kunde somna om.

Just nu sitter jag och skriver ner hur jag vill ha min semster i sommar. Ska vara inne sista januari. Skit svårt för vet inte alls vad jag ska göra i sommar. Men tänkte ta typ samma veckor som förra året.. Och kom precis till 24 dagar och jag har rätt till 25, tror jag.. Så måste kolla igenom de noga innan jag skickar in det.

Såg på klockan att den var mycket så nu måste jag kila o äta. Dock inte hungrig, åt frukost för 2 timmar sen men ska iväg och jobba 16-21 så måste få mat i mig..

Kommer nog inte skriva mer idag får bli imorgon.

Puss



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0