Tatuerade mig idag:D

Idag så tatuerade jag mig, så som jag längtat. Har väntat i 3 år för att få fixa till min tatuering som jag haft på magen. Har inte haft råd sen tid att bara fixa det. Men äntligen så gjorde jag klart den idag.
Det gjorde ganska ont, men såklart värt smärtan när man fick se hur de blev.
Skämms att gå i bikini för den var så ful men äntligen så behöver jag inte det längre.



Jag gjorde den från början för jag gillade bilden som jag hade tagit + för jag har ärr på magen sen lite oprationer. Så ville att man skulle lägga märke till tatueringen o inte ärren men den blev så full så den gjorde ingen gäldje liksom men nu är jag stolt att ha den på min mage :D

Så tack Tom att du fixade iordning den så den blev såhär snygg, sjukt nöjd :D

Tänkte lägga upp en bild på före och efter..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0