Underbar dag!

Idag så har jag varit i Uppsala med Bella på Akademiska och hälsat på Evelina och Elias.
Elias är hennes son som föddes för tidigt och nu måste dem vara där i flera veckor. Tycker så synd om dem som behöver få va där och inte komma hem till sin familj. Men de är ju bra att dem har koll och så men dags att komma hem snart :)

Hade det jätte mysigt där, saknat henne. Pratade massor, skrattade och bara mös. Var så underbart mysigt att få hålla i lilla Elias, man blev ju lite sugen på att skaffa barn. (Jag vill inte ha barn än o tänker inte skaffa än) men man fick en liten känsla i kroppen. Men man var små rädd att hålla i han, så smal och liten. Satt o kolla på maskinen som kollar att han andas typ hela tiden. Var rädd att den skulle sjunka men han andades bra :)

Efter sjukan så åkte jag in till stan och träffade Rebecca. Åt på Cupido, sen gick vidare till Wayne´s coffe. Var jätte mysigt att äntligen få träffa dig. Hade så mycket att prata om, var på tiden.. Saknat dig!

Så min dag har varit helt underbar, kunde inte bli bättre! :D



Nackdelen när jag kom hem så funkade inte min dator. Något hade hänt. Först så fanns inte min profil, allstå så var allt borta. Starta om datorn typ 2 gånger, då fanns de där men internet funkade inte. Startade om några gånger till men då var virus pogramet borta. Starta om igen så var allt på plats men de dära virus pogramet vill fortfarande inte funka så vågar inte gå ut på internet. Så vi har hållit på i snart 2 timmar. Tur att mamma o nasr är mer teknisk än mig. haha
Så ja dagen var toppen men ja kvällen blev inte lika bra. Men men livet går inte under :)

Så sitter på den stora datan just nu så jag i alla fall fick gå in hit och skriva ^^


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0