Tatuera mig snart?!

Jag är så sjukt sugen på att tatuera mig igen. Har presentkort hos Tom i Enköping. Fick 500 där i studentpresent. Så måste använda de snart. Vill göra om min tatuering på magen, den är inte speciellt fin eller bra gjord.

Vill göra körsbärsblommor någonstans på kroppgen oxå, helst på magen och skulle vilja ha de istället än den jag har. Men de är två helt olika blommor så skulle inte bli snyggt men typ såhär skulle va skit snyggt.

Körsblommor betyder olika saker men i kina är blommorna en symbol för kvinnlighet..
och i japan står de för livets flyktighet..
dvs livet är underbart men kort...



"Bild:Google.se"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0