En bra helg - En bra start

Denna helg har bestått av lite festligheter. I fredags ikväll var jag hemma hos Angelica en arbetskamrat till mig. Där vi förfestade lite sen drog vi vidare till Pulse. Inte så otroligt mycket folk där men helt okej. Men de är strunt samma för hade en riktigt rolig kväll ändå. Senare på natten gick jag hem till Robin och hälsade på när killarna satt och lanade. Men drog typ lika snabbt då Adam och Viktoria kom och hämtade mig. Satt i bilen och pratade i säkert en timme, sen åkte vi och hämtade Jonas så blev mer prat.

I lördags så tog jag de lungt på dagen bara, sen mot kvällen tog jag ett extra pass och skulle jobbat till 23 men fick sluta halv istället. Efter jobbet skulle Adam&viktoria hämta mig så skulle vi hem till Jocke och fira Bäcken. Nyktret skulle de bli men blev inte riktigt så. Hade en bra kväll och träffade lite nytt folk. Vet inte riktigt när vi drog därifrån, men då blev det donken sen hemåt och däckade direkt i sängen. Och vaknade upp i soffan, har absolut ingen aning hur jag hamnade där men får skylla på dem sista shottarna jag fick. hehe..

Igår så tog jag det lungt bara, låg i sängen hela dagen/kvällen o hade de mysigt. Sen senare mot kvällen så åkte jag hem till Viktoria med Adam o Jonas o kollade film. Men förstog inte så mycket av filmen så vi satt o prata, viktoria beställde hem lite saker och så. Lugn kväll bara!



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0