1/6-2011, ett datum att minnas!

I fredags var det exakt 1 år sen jag tog studenten. I lördags var det exakt 1 år sen jag sa hejdå till Linn och Ida.(Ida har jag dock träffat under tiden).. Tiden går så sjukt fort. Kändes som de var igår jag tog studenten men ändå så känns de som evigheter sen. Jag skulle inte tacka nej till att få göra om den dagen igen. De var helt klart den bästa dagen i mitt liv. Var så glad, lycklig o stolt över mig själv att jag klarat 3 år. Var kämpigt o sjukt jobbigt men jag klarade det. Jag vill stå där i skolan o sjunga, ta emot betygen, gå mot tåget, sitta på tåget o sjunga o skratta sen springa ut mot alla. Hoppa på vagnen och bara leva för stunden.. Önskar jag kunde spola tillbaka till den tiden, var så jävla lycklig :)

Sen 1 år sen jag träffade Linn, vi var väldigt nära vänner. Men har inte blivit av att någon av oss har hälsat på. Väldigt tråkigt men sånt är livet man glider ifrån varandra. Men kommer alltid minnas våra minnen o älska dig tjejen!




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0