2/6-2012 Deadmau5 konsert!

Ja som ni ser på texten ovanför så var jag på deadmau5 konsert i lördags i Sthlm.

Började med middag i Uppsala med Viktoria,Sara,Elin,Rebecca,Oskar,Christoffer,Peter och Johan. Mycket trevligt att ha alla samlade igen. Blev bjuden på shottar av elin med smak av kaffe o vanlij med lite grädde, var helt okej för att vara kaffe i.
Fick en biljett över så ringde till Timmy direkt o frågade om han vill följa med och de ville han såklart!

Hade sätt fram emot denna kväll i många månader och självklart så spörregnade det ute o då menar jag verkligen spörregnar ute. Har aldrig varit så blöt förut, hade två poncho(eller hur de stavas), en jacka, två koftor och allt var genom blött när jag kom hem. Men de var helt klart värt det! Så jävla bra och så jävla nice. Riktigt bra kväll, så tack alla!
Speciellt tack till Rebecca som betalade halva biljetten så tack vare henne så kunde jag följa med. Så tack raring, du är bäst! :D <3







Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0