60årsfest med dem bästa :D

I lördags så hade Jag,Sara och Elin 20årsfest=60årsfest :D

Började med att jag fixade mig här hemma. Skulle egentligen föra med dem i Uppsala men mådde inte så bra och orkade inte stressa. Så drack lite med mig själv, inte så kul men de funkade..

Första vi gjorde var att åka lite vilse i Uppsala, men gps visade en helt annan väg. Drygt men vi kom fram tillslut.
Där de fanns en överraskning för mig.. En av mina bästa vänner ifrån Skåne var där. Ida som jag har skrivit om förut.. Så blev väldigt chockad men sjukt glad. Jag hade haft mina aningar med tanke på att hon hade ställt massa frågor till mig ang festen och hur jag mådde men tänkte att jag inte ville ha dem förhoppningar i fall hon inte skulle varit där men de var hon :D

Innan allt folk kom så blev det massa fix med musiken,lampor, bord och allt som skulle fixas.
Runt 8 så började de komma in lite folk, men de mesta kom runt 11 tiden..

Kvällen bestog av massa skratt, dans, musik, dricka, prat och pressenter, hihi :D

Blev en toppen kväll, hade sjukt kul och hoppas ni oxå hade det. Hann inte prata med alla så mycket tyvärr, men blir lätt så när man har fest och de är mycket folk överallt..
Så stort tack till alla som kom och gjorde denna kväll en oförglömd kväll och även tack till våra underbara föräldrar som ställde upp och hjälpte oss :D <3

Blev inte så mycket bilder tyvärr, men hade inte riktigt tid att ta kort heller. hehe..
Det är både kort ifrån min och elins kamera. Även någon ifrån jesper.

              


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0