Att ett ord kan få en att gråta!

Igår fick jag ett tråkigt beskedd som gjorde så ont i mig. Ville bara sätta mig ner i gråta men inerst inne så vet jag att det är det bästa för mig.

Som dem flesta vet så har jag haft problem med mina knän i flera år men för någon månad sen så gjorde jag illa mig igen och fick en utöjning i knät.

Och igåår så var jag hos en sjukgymnast och fick höra att jag knappt inte hade några muskler på hela vänstra sidan.. Knappt inga i låret och speciellt inga i knät. Fick höra att jag har en lång tid framöver mig, att det kommer ta tid o va jobbigt men att jag kommer bli bättre.
Hon frågade mig om det gjorde ont när jag dansade och var ju tvungen att vara ärlig så sa att det gjorde ont vissa gånger, att jag inte kan göra vissa rörelser för det låser sig eller för det gör för ont.
Hon svarade och sa att ska jag någonsin kunde bli bra så måste jag ta ett uppehåll ifrån dansen tills jag blivit bra.

Självklart vet jag att det de bästa för mig men det gör så ont i mig att behöva ta ett uppehåll ifrån något jag verkligen älskar och brinner för men ska försöka vara posetiv. Att det kanske är det bästa för mig!



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0