Blandade känslor men är riktigt glad ändå!

Jag har skrivit att ni ska hålla tummarna och att de är något roligt som har hänt men har inte velat sagt något fören vissa saker är gjorda men nu kan jag gå ut med det att jag har fått ett nytt jobb. Fick en anställning på en ny asiatiskt resturang här i stan, som ska nu öppna i april.
Det är blandade känslor ang det här. Jag är super glad verkligen, skönt att gå vidare och testa något annat. Vist samma sak som jag jobbar med nu men nytt folk, man får va med att öppna upp en ny resturang, en annan mat och mer erfarenheter.

Jag tycker det är tråkigt att lämna mitt nuvarande jobb, för jag har endå jobbat där i så många år, man har kommit varandra nära och man trivs med människorna där. Men någon gång så måste man gå vidare med annat och jag känner att de är dags nu men jag kommer självklart sakna alla och de kommer kännas konstigt men jag är redo man får inte vara för feg för nya utmaningar i livet.. :)

Jag ser fram i mot det här, nervös och det är spännande men känner att det här kommer gå bra och alltid roligt med lite nytt :D 

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0