Bra dag fylld med massa skratt o prat!

Haft en riktigt bra dag idag.

Sent igår kväll åkte jag hem till Viktoria , blev massa prat och skratt. Gick o la oss ganska tidigt för att vara vi, skulle upp tidigt dagen efter o fixa lite saker.
Klockan ringde vid 7 var bara att gå upp, tog en morgon promenad oxå. Mysigt!

Efter det så drog vi hem vilade ett tag, fixade oss sen drog vi vidare till stan för att äta lunch, glass på torget och Vickan shoppade loss :)

En bra dag helt enkelt, blev massor av skratt och prat. Precis vad vi båda behöver just nu, hehe!

Ikväll har jag inte gjort så mycket mest tagit de lungt, skulle egentligen till Lollo på städparty men kände att jag inte orkade gå ut igen precis efter jag kommit hem. Så har kollat på Top model ikväll oxå, blev lite små irreterrad att Rebecka åkte ut. Har tyckt att hon har blivit bättre med tiden o verkligen försökt, från början gillade jag henne inte alls men ju mer tiden gick så gjorde jag det. Men nu får gärna Klara vinna, hon blir sjukt snygg på bild o har det mesta för att klara det här! :)

Tycker ni att det var rätt som åkte ut eller borde Rebecka fått stannat? :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0