Helgen bestog av massa jobb

Hejsan :)

Anledningen att det var 4 dagar sen jag skrev är för att jag har jobbat sen i fredags så har inte äns orkat satt på min dator. Känns som jag mest har sovit, ätit och jobbat.
Men imorgon är jag ledig och onsdag sen jobbar jag torsdag och fredag.. Fast jag är äntligen ledig i helgen, så sköönt :D

Och då blir det party party, förhoppningsvis :)

I Lördags efter jobbet så väntades de en överraskning hemma, brorsan och meja var där. Blev riktigt glad, för har saknat er båda massor! <3

Imorgon händer det något bra men tänker inte riktigt avslösa vad som händer. Utan dem närmaste vet bara om de och när jag vet mera så kan jag berätta de för allmänheten oxå.
 Men är riktigt nervös i alla fall! :)



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0