Ledig hela helgen ! :D

Japp som ni ser texten där uppe så har jag varit ledig hela helgen, så jävla nice.

I fredags så jobbade jag till halv 3 först. Åkte hem vilade lite, åt och fixade mig.
Drog till Victor runt halv 8 tiden, där de var redan lite folk. Runt 9 kom Elin dit :D
Så blev massa dricka, prat,spel, sång och dans, riktigt roligt och trevligt folk var det oxå!

Runt 12 så drog vi till Romberga och skulle på någon fest men när vi väl kom dit så hade dem fått 4 varningar typ så han var tvungen att slänga ut allt folk. Väldigt tråkigt men sen kom de någon annan kille som fixade fest/efterfest men jag drog till Rikard istället och träffade Sebbe och Jimmy som var här över helgen :) Mycket trevligt!

Kom hem vid 4 typ, somnade nästan direkt.

Vaknade upp på lördagen och hade så sjukt ont i huvudet, bakis och bihålsinflammation perfekt blandning kände jag. Får skylla mig själv absolut. Kände direkt när jag vaknade hur ska jag orka festa idag igen, men sov i flera timmar så sov typ bort bakfyllan.

Drog hem till Viktoria lite senare, beställde hem mat, drack och lyssnade på musik. Senare kom Victor och några o plockade upp oss, drog vidare till någon fest. Som inte var någon höjdare, inte riktigt mitt folk eller vad man säger.
Så vi drog vidare upp till klubben där Brorsan och Jimmy var, blev lite dricka och massa prat.
Riktigt trevligt det med men var ändå inte riktigt på humör för att dricka så blev ganska lungt.

Så denna helg var helt toppen verkligen, hade skit kul + att jag fick ett riktigt roligt beskedd i lördags :D Så jävla glad, tyvärr kan jag inte tala om det ännu pågrund av vissa saker men lovar att jag berättar det senare i veckan! :D

Fredag:
       
Lördag: Blev det typ inga bilder än på mig och viktoria :)
   

Puss på er alla ! <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0