Mardrömmar!

Det här med att drömma mardrömmar är ingen höjdare speciellt inte om någon som står en nära. För någon månad sen så drömmde jag mardrömmar 1 vecka i sträck men efter de har de inte blivit något mer tills i morse då jag somna.

Efter du berättade att du hade vaknat upp på golvet och inte mindes någonting alls. Så drömmde jag mardröm om det.
"Att du fick en hjärtattack och att de var en som hittade dig där 2 dagar senare och sen hamnade du i koma. Och ja tog på min skulden för jag är så dålig o hälsa på så kände att de var mitt fel att du hamnade där"
Sen vakna jag.

De är alltid någonting inom de området som jag drömmer, du dricker så mycket så du dör eller något hemskt
:(

Tur att de bara är drömmar men man vet aldrig. För blev verkligen rädd när du berättade att du vaknade upp på golvet o inte mindes någonting alls..

Du måste ta vara på dig <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0