Mys kväll!

Igår så fick jag svar på alla mina prover som jag tog och alla var bra. Så det var ju skönt det i alla fall!
Så nu kan jag fortsätta med mitt tränings pogram som jag fått av min sjukgymnast :)

Så får vi hoppas att alla dem symtomerna som jag hade, att dem försvinner någon gång!!

Igår så jobbade jag först till halv 3 sen efter det blev det hem duscha och fixa sig. Gick hem till Viktoria för att sedan gå vidare till Vita Elefanten, en kina/thai resturang här i stan. Efter det gick vi till affären köpte lite chips o dipp och godis, gick vidare till Vickans jobb för att skriva upp papper o hälsa på dem där men självklart så glömde vi papperna. Efter det drog vi hem, kollade film, pratade massor och bara myste!

En Perfekt fredags kväll och en väldigt behövlig kväll :)<3

Ikväll så händer det inte så mycket än att jag ska iväg och jobba, thats it!




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0