Någon som har en biljett till P&L o delux campingen som ni vill sälja?:D

Drömmde värsta sjukaste drömmen här om natten. Berättade allt för mamma och Nasr o dem kollade på mig som om jag var sjuk i hvudet, haha.. Så håller nog tyst om den drömmer här med! Hahah

Men drömmde även om Peace and love. Längtar dit så sjukt mycket, kommer bli awesome i år :D Nu när man redan varit där ett år och vet hur allt funkar o är så längtar man ännu mera i år. Synd bara att två av mina bästa vänner inte följer med men om ni känner någon som säljer en delux biljett så hojta till ?! För en av dem vill så gärna med nu och tyvärr så är alla biljetterna slut så skulle va underbart om någon bara kommer o säger att dem vill sälja sin biljett:D haha


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0