Sjukan igen!

Igår var jag hos min sjukgymnast och hon frågade lite hur de hade gått med träningen osv. Sen la hon märke till att jag skakade väldigt mycket i mina ben och händer och frågade mig vissa andra saker om de stämmde in på mig (Inget jag riktigt vill tala om här) och allt hon sa stämmde in på mig. Hon sa att jag måste söka läkare i fall det skulle va något så hon vet hur hon ska gå vidare med mig.
Jag har alltid vetat om att jag har skakat men inte riktigt tänkt på de så känns skönt att någon gjorde det. Känns bra att gå till henne för hon bryr sig verkligen!

Så fick komma till sjukan redan idag och tog massa prover. Diabetes hade jag inte i alla fall så det var skönt att det inte var det men nu väntas bara på dem andra proverna som jag ska få svar i slutet av veckan.
Detta är inget allvarligt utan bara att dem vill veta vad som är felet och kan ge mig rätt medecin för det så det blir bra.
 Hoppas självklart att det inte är något men skulle ju va skönt om jag slutade skakade och alla andra teckerna försvann :)

Nackdelen med att gå till sjukan så mycket är att det kostar så jävligt mycket pengar :O


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0