Skön dag!

Hej :)

Idag så har jag bara tagit det lungt, var till banken o förde in pengar sen blev det systembolaget. Handlade lite inför helgen, kom på att jag inte skulle hinna göra det imorgon eller på fredag och då får jag ingen dricka så lika bra att göra de på en gång :)

Sen när jag kom hem fick jag besök av Viktoria och Jocke, mycket trevligt! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik o väntar på att klockan ska bli 7 för då ska jag iväg till läkaren. För har så ont i mina bihåler, haft de i 1 månad snart och blöder ganska mycket morgon o kväll så känner att de är dags att kolla upp de och kanske får medecin eller något.



Lite nervös för imorgon! :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0