Städdag!

Idag vaknade jag runt 10 helt själv utan den dära jävla hackspätten, så otroligt skönt. Låg kvar i sängen ganska länge och tänkte att det är nog dags att börja städa rummet och rensa lite. För de var verkligen damigt och såg ut som någon hade vänt rummet upp och ner.

Så det är det jag har hållit på med hela kvällen.. Städat,rensat och sen bädat rent i sängen. Så ska bli jätte mýsigt o skönt att lägga sig sen i en ny bädad säng :)

Snart ska jag och mamma gå en promenad, känner att jag vill komma ut lite oxå!

Imorgon blir det några timmars jobb, inte så många. Ganska skönt sen får vi se vad som händer resten av kvällen..


Hade inget nytt kort på mamma o mig så får blir det här, lite mer än ett år sen men gillar kortet:)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0