Tack Viktoria för en underbar dag:) <3

Igår så ringde Viktoria mig o frågade om jag ville följa med o bada bubbelpool och mysa o ha det trevligt och det tackar man ju inte nej till.

Åkte ner mot stan vid halv 7, köpte lite loka o choklad. Drog till First hotell där vi skulle bada, hade hela spat för oss själva. Så först när man kom in så var de en soffa, bord o stolar där. En egen dusch, sen inåt i väggen typ som ett rum till fast ingen dörr om ni förstår så var de en bubbelpool där, speglar och massa ljus överallt.

Så vi beställde in varsin öl, chilí nötter, vatten och choklad sen tände vi upp ljusen och i vattnet fanns de lampor med olika färger.

Perfekt onsdag kväll med sin bästa vän, tack så mycket för du bjöd mig på det här. Var verkligen helt underbart, trevligt, mysigt och verkligen behövligt för oss båda :)

Just det vi gjorde igår skulle jag vilja göra med den jag blir kär i någon gång, för var verkligen romatiskt och otroligt mysigt. Perfekt ställe om man vill ha det mysigt och göra något för varandra så ett tips till er par, boka det här någon gång för det är helt klart värt det.

Och är man där med sin pojkvän/flickvän så kan man ju göra det ännu romatiskare med rosblad, vin och sen stämmningen mellan varandra gör ju det helt klart romatiskt! :)



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0