Underbar dag med Bus :)

Sov riktigt dåligt i natt av någon anledning + att jag var tvungen att ha telefonen på iaf min bror skulle ringa o kan inte riktigt koppla av om ja vet att telefonen är på.
Vaknade kl 7 av att en hackspätt satt utanför o hakade i balkongsräcket, skit drygt o han slutade aldrig. Slutade med att jag satt på musik i öronen ända chansen för mig att kunna sova då.

Sen vaknade jag vid 10 ige då brorsan ringde o väckte mig och frågade om jag fortfarnade ville va barnvakt och det är ju självklart att jag ville det.

Så har haft en underbar dag med Meja, så mysigt att få liten egen tid med dig:) <3

Ikväll blir det att träffa Viktoria, så trevligt så :) <3

Lite bilder genom åren, du har växt så fort!




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0