60årsfest ;)

Idag mår jag sådär, börjar känna mig lite bättre. Men fortfarande förskyld och ont i mina bihåler.
Så känns inte så bra att de inte blir en lugn helg, men inget jag kan göra åt. Får bara hoppas på att jag är piggare tills imorgon!

För imorgon ska Jag,Sara&Elin ha 20årsfest tillsammans. Vet att de var ungefär 1 månad sen jag fyllde år, men den lokalen vi ville ha, hade inga tider förens imorgon.
Har verkligen sätt fram i mot den här dagen så hoppas det blir toppen och att de kommer mycket folk :D:D


Känns så bra att få ha festen med mina två bästa vänner, de betyder mycket. Så länge jag har dem så har jag alltid roligt :) <3

Så imorgon så måste jag ner på systembolaget en sväng och försöka hinna med guldfynd om jag orkar :)
Får se om jag hinner skriva något imorgon eller inte :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0