00.00

Sitter och väntar på att klockan ska bli 00.00 så jag kan få ta medecin. De är nämligen så att jag fått börjat äta antibiotika för har inflamation i tandköttet, hela högra sida. Sjukt ont, så när jag ätit klart dem så ska jag operera mig. Blir näst nästa vecka. Dem ska skära lite igen men denna gång ska dem ta bort ena visdomstanden som inte riktigt får plats.
Så här ligger jag i sängen och nyss kollat klart på Greys anatomy så nu ligger jag o lyssnar på musik o försöker hålla mig vaken. Klockan ringer 08.00 imorgon. Bokade in min sjukgymnast så tidigt som möjligt i fall jag jobbade men jag fick ledigt hela dagen så tänkte byta tiden till en senare men de fanns självklart inte så bara att gå upp o cykla dit.

Efteråt hade jag tänkt att fika med Viktoria men hon skulle tydligen jobba :( Men måste ändå ner till bibblan o lämna in boken, så kanske blir att träffa pappa en stund istället..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0