3 dagars ledigt!

Har 3 dagars ledighet nu, värsta semestern ju!
Så imorgon ska jag till min sjukgymnast som jag inte varit hos på 2 veckor, skönt att komma igång igen. Sen hoppas jag att jag mår bättre för då blir det ner på stan o fika med Viktoria. Inte träffat henne på år och dar känns det som. Saknat henne massor så hoppas ja mår bättre för måste träffa henne! :)

På onsdag ska jag till Uppsala och Träffa Sara. Sen på kvällen ska vi över till en kompis o grilla lite o chilldricka! Mycket trevligt och mysigt. Behöver träffa lite vänner känner jag..

Sen på torsdag ska jag till sjukgymnasten igen, dock väldigt tidigt på morgon. Så antigen åker jag hem på onsdag natt eller åker kl 8 ifrån uppsala, frågan är vad jag orkar!  haha




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0