3 veckor sen! :)

Hejsan hoppsan :)

Såg nu att det nästan är 3 veckor sen jag skrev.. Jag har verkligen inte haft tid har jobbat nästan varje dag sen den 20 april, varit ledig ungefär 2-3 dagar så när jag väl varit de så har jag inte orkat satt mig vid datan utan umgåtts med familjen,vänner o sovit typ..

Jobbat mellan 8-11 timmar per/dag. Varit jobbigt vissa dagar men har haft sjukt kul + att jag har jobbat med underbara människor så allt blir mycket bättre då. Så jag gillar mitt jobb :)

Men de har känts i kroppen, speciellt fötterna o ryggen men man kommer in i det. Första veckan blev det 53 timmar, förra veckan 43 timmar och denna skulle blivit 32 men gick hem ifrån jobbet idag pågrund av att jag mådde dåligt så missade några timmar där, men kommer gilla min lön som kommer sen.. Money money! :)

Så ni får förstå att jag inte kommer skriva lika ofta längre, kommer bli lite då och då! :) Saknar skrivandet men som sagt har inte riktigt tid med det just nu..




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0