Dem orden värmde!

I lördags så hade jag två timmars rast pågrund av att jag jobbade så långt pass. Så åkte ner på stan o gick runt på marknaden ett tag med pappa sen träffade vi mamma, marielle, brorsan och Meja. Mycket mysigt!
Efter det så drog jag tillbaka till jobbet, mötte upp Ida och sen drog vi o käkade..
Så glad att vi började på samma jobb och fått upp kontakten igen. Glad att du finns Ida! <3

Var tvungen att åka hem en snabbis o fixa lite saker så meja var kvar där och innan jag gick så sa hon med ett leende Älskar Aster"faster" !
Kan säga att dem orden gick rakt in i hjärtat. Första gången hon sa de till mig så blev jätte glad och något ja kommer leva på.
Jag älskar verkligen min lilla bus! Så härlig och söt :) <3



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0