Två dagars ledigt = underbara dagar !

Dem två dagarna jag varit ledig så har jag åkt till Uppsala på party, förra lördagen jobbade jag på dagen sen på kvällen drog jag till Uppsala.. Började med att vi förade hos Lea några st sen drog vi ut på krogen. Hade verkligen jätte kul med saknade vännerna men jag kände att det inte var riktigt roligt som det var för ett halv år sen kanske. Jag har växt lite ifrån det, känns det som.


Jag älskar mitt liv, har ett jobb jag gillar och en familj o underbara vänner jag älskar men de fattas något. Det börjar kännas, att de är en bit som finns kvar för att allt ska bli perfekt eller som jag vill ha det!

Och de var väl lite de ja kände av på krogen att det finns viktigare saker som jag skulle vilja göra, eller hur man säger det. Ni kanske förstår vad jag menar! :)

Dagen efter valborg då jag var ledig så åkte jag till Västerås och träffade Marielle, vi gick runt på stan o kikade i affärer. Hittade massor med snygga kläder, köpte en ring på gina och ett kort byxor på bik bok, skit snygga! Så ge mig sommar o bruna ben:D haha
Sen köpte vi med oss fika, satt oss i parken och bara njöt av solen och pratade massor. Saknat att göra något själv med henne och behövde prata med någon som förstår så de var skönt att prata ut lite o bara umgås. :)
Senare drog vi hem till Brorsan o träffade bus o Nova, saknat så mycket!

Lekte, åt god mat och bara umgicks, perfekt dag! :)



Ja valborg blev det tyvärr ingen för mig, hade önskats att få fira den med alla vänner i Uppsala men jobbade 11-22 istället. Det kändes inte så tokigt faktiskt, helt okej. Jobbade med bra människor så tiden gick ganska snabbt! Tur att valborg kommer igen om ett år, hehe. Så istället för att vara rädd o undra om pengarna skulle räcka över valborg o resten av månaden så tjänade jag pengar istället..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0