Bli fotograferad av mig !!

Har tänkt på en sak när jag väl blivit frisk eller ja om jag nu blir frisk. Men i alla fall mår bättre, fått kontroll över smärtan och börjat hantera den. Så tänkte jag att jag skulle skriva ut på facebook köpes och säljer m.m om någon skulle vilja bli fotograferad av mig. Tycker ju fortfarande att det är skit kul att fotografera men måste bara få upp inspirationen och det kan jag nog få genom att börja fotografera folk och kommer ut lite. För vet att jag älskar detta.
 Gör detta sen mot en billig peng för dem som är intresserad! :)
 
Tycker det är roligaste att fota barn eller människor utomhus sen självklart naturen men oftas så vill man ha kort på sig själv, sitt barn, familj eller något liknaden :)
 
Sitter inte vid min dator just nu så fick ta lite bilder härifrån men här har ni några bilder som jag tagit :)
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0