Dagens eller ja årets ris till er!!

Normalt att sin läkar ringer en kl 19.00 på kvällen. Hon skyller på att hon inte alls viste att hon skulle ringa mig 2 veckor efter operationen att hon hade nog glömt bort det. Men vem glömmer bort att man sagt de eller att man glömt bort det alls?! Får väl hålla koll... Sen sa hon även att hon varit sjuk i nån vecka att dem andra glömt att ringt o sagt det till mig. BULLSHIT!! Har ju ringt upp dit ett antal gånger och dem har sagt att dem har sätt henne där under vissa dagar, så sjuk?! De tror jag inte på, bättre att va ärlig än att ljuga ihop massa skit. Glad att du ringde men inte sådär på kvällen.. Hade du inte ringt hade jag anmält dig till högsta chefen och nästan velat skrivit till tidningen för detta bemöttande jag fått av dig eller sjukhuset är inte okej. Trodde ju inte äns på mig när jag sa att jag hade skit ont fören jag fick åka in akut och var riktigt sjuk och fick lov att operera mig akut! 
 
Dagens ris eller ja året ris till er!! 
 
Men men skit samma fått en tid nästa vecka i alla fall så det är ju skönt så jag får svar på mina frågor + får göra upp en plan för mig.. 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0